maanantai 29. elokuuta 2011

Pictures of upholstery project

Tässä kuvia verhoiluprojektistani. Edellisessä postauksessa ollut kuva oli vain suunnitelma.Eikä näissäkään kuvissa vielä valmista esitellä. Tänään olen tehnyt kuitukankaasta neulaamalla kaavoja.
Leikannut paloja. Ommellut niitä harvalla tikkauksella yhteen ja kokeillut aina välillä miltä näyttää.
Kaikki saumat pitää vielä vahvistaa, toisista saumoista pitää ottaa sisään...
Ja vielä jossain vaiheessa nitoa kangasta kiinni runkoon. Kaikkeen sitä ihminen ryhtyykin!! ;)








This is my upholstery project. And yes there isn't yet anywhere the finished product!
So these pictures are of a project status chair.

3 kommenttia:

  1. wow..you did a great job..looking so nice..
    well done xx

    VastaaPoista
  2. Hatunnosto; näissä on ihan hillitön homma! Näenkö oikein, tuossa istuinosassa on irtotyynyt? Se helpottaa ainakin puhtaanapitoa kovasti. (Minä olen meille päällystänyt viitisen tuolia, joissa EI ole pestävää päällistä, ja niiden kohdalla olen aina huutamassa "iik!", kun tenavat tuppaavat saunan jälkeen istumaan niille, kietoutuneina märkiin pyyhkeisiin. Siitä ei tuoli pitemmän päälle hyvää tykkää - eikä verhoilija, kun tulee pintaan tummia läiskiä. Niin, ja arvaas, montako suklaajätskitahraa olen niistä hangannut minkkiöljyrätillä pois. Onneksi se sentään tepsii. Ja onneksi meidän koira ei halua kiivetä huonekaluille :).)

    VastaaPoista
  3. Hyvä, että päädyit sitten tekemään itse! Reipas tyttö :) Innolla odotan lopputulosta.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!